• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Правопросвітницький проект «Я маю право!»

Звіт про проведення тижня правознавства у Микільській ЗОШ 1-111ст

Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до правознавства, стимулювання творчої активності учнів. Тиждень правознавства – це, по суті, творчий звіт учителя. Висока ефективність Тижня в школі залежить в першу чергу від досвіду та майстерності вчителя, його вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.

/Files/images/thumbnail (3).jpgТиждень правознавства має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення правознавства – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.

Від того, наскільки цікавими, різноманітними змістовними будуть заходи, наскільки активно братимуть участь у їх підготовці і проведенні учні та вчителі, залежить успіх цього важливого заходу. Заохочення школярів до участі в підготовці та проведенні предметного тижня спонукає їх, з одного боку, до творчої дослідницької праці, з іншого – сприяє тому, що епізодичний інтерес формує сталий пізнавальний інтерес школярів та як наслідок творчу активність.

Успіх предметного тижня багато в чому залежить від рівня його підготовки. Тому підготовка до нього має розпочатися не менше ніж за місяць. Важливим моментом є вчасне інформування учнів і вчителів про тему, форму, час, місце та відповідальних за його підготовку.

Одним із завдань сучасної шкільної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці права просто неможливо, тому доречно проводити в школі тижні (правознавства), які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.

Плануючи заходи та правознавства ,ми чітко сформулювали основні завдання тижня:

- активізація пізнавального інтересу учнів правознавства;

- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;

- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;

- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.

Досягти цього неможливо без відповідного організаційно-методичного забезпечення всього комплексу заходів предметного тижня, розроблення чітких стратегічних планів, прогнозування результатів роботи, неформального підбиття підсумків.

Тиждень правознавства в Микільській ЗОШ проводився з 0.12.2017р. по 08.12.2017р.відповідно до плану розробленого вчителям правознавства Живолуп М.М.

План проведення тижня правознавства

Дата проведення День тижня Захід Клас Відповідальні
1 04.12.2017 понеділок Урочиста лінійка з нагоди відкриття Тижня права. Лекція «Правопорушення неповнолітніх,Юридична та адміністративна відповідальність», для учнів 9-11 класів. 7-11 Вчитель правознавства Живолуп М.М.
2 05.12.2017 вівторок Інформаційні години на тему: «Міжнародний День прав людини». Конкурс «Лист до Святого Миколая. Моє саме велике бажання» 1-11 1-5 Класні керівники
3 06.12.2017 Середа Створення пам`ятки для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості » 1-11 Класні керівники, учитель правознавства Живолуп М.М.
4 07.12.2017 четвер Показ відеофільмів «Конвенція про права дитини», «Декларація про права дитини». 1-11 Класні керівники. Вчитель правознавства Живолуп М.М.
5 . 08.12.2017 п’ятниця Анкетування учнів щодо знань з курсу «Правознавство». Закриття Тижня історії та правознавства. Підведення підсумків тижня. 5-9 9-11 Вчитель правознавства Живолуп М.М.

Розпочався тиждень загальношкільною лінійкою, де був оголошений план проведення тижня.

З метою формування правової культури учнів школи, в рамках Всеукраїнського тижня права, 04.12.2017р. проведена лекція «Правопорушення неповнолітніх.Юридична та адміністративна відповідальність» для учнів 7-11класів.

Лекція була направлена на профілактику підліткової злочинності, недопущення втягування дітей у протиправну діяльність, запобігання іншим негативним проявам у дитячому середовищі.

Лектор провів змістовну розповідь, в якій пояснив про права та обов’язки дітей та кримінальну відповідальність, яку вони несуть в разі скоєння злочину або адміністративного правопорушення. Він закликав дітей сумлінно вчитися, адже знання допомагають у різних життєвих ситуаціях та висловив упевненість, що ця зустріч вбереже школярів у майбутньому від непотрібних і невірних вчинків. Розповів учням про згубні наслідки вживання алкоголю, тютюнопаління, наркоманії, про кримінальну відповідальність, яка передбачена за зберігання, вживання та розповсюдження наркотиків. Вчитель надав чіткі відповіді на кожне поставлене запитання. Лекція пройшла у теплій, доброзичливій обстановці.

Вівторок 05грудня, розпочався інформаційними годинами на тему: «Міжнародний День прав людини». Саме в цей день у 1948 році Генеральною Асамблеєю ООН було прийнято Загальну декларацію прав людини та дитини.

Класні керівники підготували цікаву інформацію про права дитини , та нагадали школярам, що немає прав без обов язків. Діти виступили з повідомленнями, презентаціями.

05.12.2017 грудня був проведений конкурс «Лист до Святого Миколая. Моє саме велике бажання»

Щороку у холодні грудневі ночі, коли навколо все вкрите снігом, у віконечка, де живуть хороші і чемні хлопчики та дівчата заглядаєд обрийСвятийМиколай. Він приходить непомітно, і тільки до тих хтобув слухнянимта допомагав мамі і татові протягом усього року. Але щоб про це дізнався Святий Миколай, йому неодмінно потрібно написати до 18 грудня листа. Учні нашої школи вірять у дива і 05 грудня з величезним задоволенням взяли участь у конкурсі “Лист до Святого Миколая”.В цьому листі описали всі свої хороші справи та вчинки,свої побажання та мрії.

«Здрастуйте, СвятийМиколаю! Мене звати Єлисей. Я навчаюся у 2 класі. Вчуся я добре. Я знаю, Ви ближче до Господа, тому дуже прошу помолитися, аби він допоміг моїй країні збудувати мирне життя, аби стала моя рідна Україна сильною, квітучою, європейською державою! Аби ніякий ворог не зміг здолати мій самийкращий народ у світі! Це моє найголовніше бажання! А, якщо Ви дозволите, то я ще звертаюся з проханням допомогти моїм батькам, аби вони завжди були здорові і мали роботу. А ще радості для мого дідуся, я його дуже люблю! Я сам не відмовлюсь від якогось приємного, солодкого сюрпризу! Обіцяю Вам і надалі гарно вчитися і допомагати всім своїм рідним.» (Попович Єлисей).

06.12.2017 Створення пам`ятки для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості»

В четверг 07.12.2017 грудня був проведений показ відеофільмів «Конвенція про права дитини», «Декларація про права дитини», після чого був проведений урок,де було дуже багато цікавої інформації, щодо виникнення і історії створення Загальної Декларації прав людини. Учні під час уроку аналізували, співставляли, робили висновки, адаптували матеріал до сьогодення,наводили приклади з сучасної історії України.

На завершення тижня 08.12 2017 було проведене анкетування учнів щодо знань з курсу «Правознавство». Найкраще, за результатам анкетування, право знають:

Тороп аня(9 клас), Анрущенко Ярослав(9 клас), Лисенко Олена (11 клас),Привалов Руслан (10 клас), Дронов Даніїл.

Кол-во просмотров: 481

Комментарии